۲۴ ساعت

26 سپتامبر
بدون دیدگاه

فرخنده باد ششمین سالکرد سایت ۲۴ ساعت

۲۶ سپتامبر ۲۰۱۳ ششمین سالروز سایت ۲۴ ساعت

محترم عصمت رسا

محترم عصمت رسا

فرخنده باد ششمین سالکرد سایت ۲۴ ساعت

عصمت رسا

سایت وزین ۲۴ ساعت بمثابه  کانون شعر و ادب در حالی از ششمین سالکرد خویش تجلیل بعمل می اورد که در میا ن سایت های افغانی مقام شامخ را احراز نموده است. من قبل از همه این موفقیت پر درخشش را به اقای محمد مهدی بشیر، مؤسس و مدیر مسول سایت ۲۴ ساعت  و همه همکاران شان از صمیم قلب تبریک عرض میدارم.

یکی از ابتکارات سایت ۲۴ ساعت طی دوسال اخیر ، سازماندهی مشاعره میان شعرای کشور بوده است. این ابتکار سبب تشویق شعرا و بلند بردن شوق شعری در میان خوانندگان سایت گردیده است. اشعار منتشره در سایت ۲۴ ساعت دارای یک پیام روشن است: عشق به انسان ، محبت به وطن و مبارزه بخاطر تامین صلح و صفا در افغانستان.

قابل تذکر است که بخش کارتونهای سایت از اهمیت و ویژه گی خاص برخوردار میباشد. همکاری محترم عتیق شاهد ، کارتونیست برجسته کشور با سایت ۲۴ ساعت درخور ستایش است. کارتونهای اقای شاهد، واقعیت های دردناک جامعه ما را بگونه روشن و قابل فهم برای توده های مردم ما بیان میکند. بگونه مثال، کارتون ” حقوق زن از دیدگاه ملا های افراطی” که یک زن سنگسار میگردد ؛ حقیقت تلخ جامعه ما را بازگو میکند.

سایت ۲۴ ساعت یکی از مشعلداران دفاع از حقوق زنان افغان میباشد. در نشرات سایت، به مبارزه علیه خشونت در برابر زنان توجه خاص مبذول گردیده است و روی همین دلیل،  تعداد قابل ملاحظه از زنان نامدار شاعرکشور با سایت ۲۴ ساعت همکاری دارند.

مقالات سیاسی منتشره در سایت ۲۴ ساعت را سازنده و موثر ارزیابی می نمایم. همه احزاب سیاسی و سازمانهای اجتماعی  میتوانند که اعلامیه ها و نکات نظر خویش را درین سایت به لسانهای ملی کشور ، پشتو و دری به نشر برسانند. به یقین میتوان گفت که سایت ۲۴ ساعت عاری از تعصبات سیاسی، قومی، لسانی و مذهبی میباشد، که من ؛ قدرت و موفقیت اقای محمد مهدی بشیر را در امور نشراتی شان  در همین نکته میبینم.

برای اتقای کیفیت نشرات سایت ۲۴ ساعت نکات ذیل را قابل تذکر میدانم:

۱– علاقمندان سایت بایست اقای محمد مهدی بشیر را در پیشبرد موفقانه تر امور سایت از لحاظ مادی و تخنیکی همکاری نمایند.

۲- اگر سایت ۲۴ ساعت با شخصیت های صاحب نظر سیاسی و شخصیت های علمی فرهنگی مصاحبات انجام دهد، بهتر خواهد بود.

۳- اگر به ابتکار مدیریت و مساعی صادقانه همکاران قلمی سایت ۲۴ ساعت که در هالند هستند یک محفل که در ان همکاران قلمی سایت باهم از نزدیک معرفی شوند؛

 بر گزار گردد ، جالب و پر خاطره خواهد بود.

من برای دوست ارجمند و گرانقدرم محترم محمد مهدی بشیر و همه همکاران شان صحت، موفقیت و سرفرازی در زندگی از بارگاه ایزد متعال استدعا میدارم.

عصمت رسا

برادر دانشمند و گرامی جناب آقای رسا ، جهانی سپاس از پیام زیبا و پیشنهادات جالب تان . واقعآ شرمنده هستم که نظر به بعضی مشکلات نتوانستم پیشنهادات سالم تا را عملی کنم امید بخدا که در آینده بتوانم انجام دهم. منهم ششمین بهار نشراتی ۲۴ ساعت بشما و دوستان عریر صمیمانه تبریک میگویم امیدوارم از راهنمایی هایتان استفاده کنم.

موفق وسلامت باشید.

مهدی بشیر

 
بدون دیدگاه

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما