۲۴ ساعت

01 سپتامبر
۵دیدگاه

در دومین مشاعره ۲۴ ساعت شرکت کنید

 تاریخ نشر یکشنبه  اول سپتامبر ۲۰۱۳ هالند

قابل توجه کلیه شاعران محترم در فرهنگسرای ۲۴ ساعت !

****

شعر و ساز

ز  رفتارت  نمایان   یک   جهان  نا ز

به  لبخند  تو  پنهان  یک  جهان  راز

شوم    قربان    آن   لبخند   و  رفتار

که این شعرخوش آهنگست و آن ساز

دوستان گرامی ، این شعر را شادروان استاد علی اصغر بشیر « هروی » در ۱۵ جوزای سال ۱۳۳۷ خورشیدی  در شهر مزار شریف افغانستان سروده بودند که نظر به فیصله هیآت تحریر ۲۴ ساعت تصمیم گرفتیم  تا آنرا مانند سال ګذشته بمناسبت  ششمین بهار نشراتی سایت ۲۴ ساعت که در آستانه آن هستیم  به مشاعره بگذاریم و از همۀ عزیزان شاعر از سراسر جهان دعوت میکنیم  تا در این مشاعره جالب که بخاطر یکجا شدن با شاعران عزیز ما در فرهنگسرای ۲۴ ساعت است اشتراک کنند.

باید اضافه کرد که مسلۀ برد و باخت در این مشاعره مطرح نیست و یک  سرگرمی  جالب و رقابت سالم و بدون هیچنوع کدورت خواهد بود .

به سه تن از بهترین سروده هایکه بدست ما میرسد و از طرف خواننده گان عزیز تائید  ورای زیاد را میبرد ، برگ سبز گفته  تقدیرنامه ای را از سوی دفتر ۲۴ ساعت تقدیم سرایندهء  محترم  شعر مینماییم که با نام زنده یاد استاد علی اصغر بشیر ( هروی ) مزین خواهد بود.

در این مشاعره از هرشاعرمحترم یک شعر قابل قبول است و بعد از نشر هیچنوع تغییری

در آن وارد نخواهد شد.

از خواننده گان عزیز هم تقاضا میکنیم که با حوصله مندی اشعار شاعران را مطالعه و به شعر و شاعر مورد علاقه خود رای بدهند و اگر خواستند دید گاه خود را هم در پائین شعر بنویسند.

شاعران گرامی که در مشاعره اشتراک میکنند لطفا تا عصر یکشنبه ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۳ اشعار خود را به این ایمیل آدرس :

mehdibashir@gmail.com

بفرستند.

تاریخ نشر و باز شدن صندوق رای دوشنبه ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۳ ساعت ۶.۳۰ صبح است و تا یکشنبه شب ۶ اکتوبر ۲۰۱۳ ساعت ۱۲ به وقت افغانستان ادامه  خواهد یافت .

به امید موفقیت همه عزیزان

محمد مهدی بشیر

 

۵ پاسخ به “در دومین مشاعره ۲۴ ساعت شرکت کنید”

  1. عبدالتواب وهاب گفت:

    با عرض احترامات دوست محترم آقای مهدی بشیر من چند مرتبه مراحعه کردم اشعار و صفحه مشاعره را پیدا نتوانستم . امید وارم لینک در است آن صفحه را به نشر بسپارید که همه بتوانند به آسلنی پیدا نمایند .

  2. admin گفت:

    با سلام و عرض ادب به استاد گرامی جناب آقای عبدالتواب وهاب و تشکر از ایمیل تان . تاریخ نشر و باز شدن صندوق رای مشاعره دوشنبه ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۳ ساعت ۶.۳۰ صبح است و تا یکشنبه شب ۶ اکتوبر ۲۰۱۳ ساعت ۱۲ به وقت افغانستان ادامه خواهد یافت . به امید موفقیت تان .محمد مهدی بشیر

  3. شفیق احمدستا گفت:

    با عرض سلام میخواستم بدانم که شعر ارسالی هر شاعر باید در وزن وقافیه همین سرودهء بالا باشد یا اینکه هرکه هرچه بسراید و به سایت شما در این مشاعره گسیل دارد، قابل قبول است. با احترام. شفیق احمد ستاک

    • admin گفت:

      با عرض سلام و عرض ادب به جناب ستاک عزیز ، بلی اشعار شاعران باید در وزن و قافیه همین شعر باشد. روز بخیر مهدی بشیر

  4. h.forough گفت:

    مهدی بشیرعزیزباعرض سلام درمورد میعاد رای گیری باید بگویم که میعاد تعین شده برای رای دان به نظرمن بسیارزیاد است باید حد اکثر۲۴ساعت باشد واظافه تر ازآن رای گیری نبوده وزمینهٔ آنرا مساعد میساز تاکمپاین صورت گیرد درتما دنیا
    انتخابات ریاست جمهوری ۲۴ساعت وانتخابات ما سیزده روزآنطرف مخیرید

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما