۲۴ ساعت

04 آگوست
۱ دیدگاه

تاریخ یکشنبه ۴ آگست ۲۰۱۳ هالند

اطلا عیه شورای ا فغان های مقیم دنمارک

به تعقیب اطلاعیه قبلی این شورا به ارتباط مرگ نا بهنگام والمناک مرتضی قلندری جوان ۲۵ ساله افغان به عموم افغان های با دیانت و انساندوست رسانیده می شود که شورا در رابطه به تدارک جهت تشییع جنازه و محل تدفین متوفی با فامیل مرحومی  در افغانستان  وبا مقامات دنمارکی  درتماس می باشد .

فامیل متوفی متوقع اند که در صورت امکان برای مادر مرحومی اجازه داده شود تا جهت وداع آخری با پسرش به دنمارک بیاید در صورت عدم تحقق این امر  جنازه فرزند شان به افغانستان انتقال داده شود،چنانیکه مبرهن است آمدن مادر متوفی در دنمارک ایجاب هزینه ء را می نماید که تدارک آن از عهده فامیل مذکور بدور است، همچنان انتقال جنازه به افغانستان مصارفی را تقاضا می نماید که کمک ناچیز دولت دنمارک در زمینه به هیچ وجه نمی تواند تکافوی آنرا نماید، برای این که ما افغان های مقیم دنمارک توانسته باشیم در این ماه مبارک و پر فیض رمضان جهت خیرو برکت رابه دست آورده ، وظیفه وجدانی وافغانی خود را در مقابل هم وطن خود ادا کرده باشیم ، از عموم افغان های انساندوست وبادیانت، نهاد های اجتماعی و اشخاص منفرد تقاضا برده می شود تا دراین امر خیر با شورا شریک شده  مطابق توانایی  و استطاعت خود در بر آورده شدن این امر خیر باهم همکاری و مساعدت نماییم.

تقاضا برده میشود تا  افغان های محترم کمک های نقدی شانرا  به اسم  مرتضی قلندری در حساب بانکی شخصی ذیل متوفا  تحویل نمایند:

Reg. Kontonummer: 9173-3429533457       Den Danske Bank

بعدا شورا  اندازه پول جمع آوری شده و وجوه مصارف آنرا طور مستند  به اطلاع همگان می رساند

و من الله توفیق

عبدالفتاح سکندری

رئیس شورای افغان های مقیم دنمارک

 

یک پاسخ به “”

  1. admin گفت:

    بنده مرگ نا بهنگام مرتضی قلندری را به خانواده مرحومی تسلیت عرض نموده امیدوارم عزیزانیکه قدرت کمک را داشته باشند در این کار خیر مساعدت نمایند. روحش شاد. مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما