۲۴ ساعت

03 ژوئن
بدون دیدگاه

تقبیح تجاوزات پاکستان

تاریخ  نشر  دوشنبه  سوم جون ۲۰۱۳ هالند

 AFDAN

تقبیح تجاوزات پاکستان

ماه می ۲۰۱۳

***

نزدیک به چهار دهه است  که پاکستان به جنگ اعلام نا شده علیه افغانستان ادامه میدهد و اکنون کار بجایی رسیده که نظامیان آنکشور درین طرف خط تحمیلی و استعماری دیورند ودر ولسوالیهای ولایات ننگرهار و کنرها ، نظامیان آنکشور مستقرگردیده و مصروف ساختن تاسیسات میباشند و پلان دارند تا در راستای اهداف ستراتیژیک آنکشوربخاطر تضعیف مداوم افغانستان ،شرارت پیشگان طالب و القاعده را درین نقاط جابجا و آشوب گسترده را درمجموع در افغانستان دامن بزنند .

سازش و کرنش در برابررژیم اسلام آباد ، فقدان پالیسی ملی و دیپلوماسی ناکام کابل طی بیشتر از دهسال گذشته ، زمینه ساز توسعه این فعالیت  ها و تجاوزات است.

در تمام این مدت بر خورد دو گانه امریکا و جانبداری انگلیس از رژیم اسلام آباد مشوق گستاخی و تجاوز پاکستان  بر حریم جغرافیایی افغانستان بوده است .

شورای افغانان مقیم دنمارک در حالیکه تجاوزو مداخله پاکستان به افغانستان را بشدت محکوم نموده ، همزمان با آن سیاستهای مزورانه و دو پهلوی زمامداران کابل و حامیانش را جدأ تقبیع مینماید .

در قبال این تجاوزات ، شجاعت سربازان افغان در دفاع از تمامیت ارضی کشور با وصف عدم موجودیت سوق واداره سالم وتجهیز لازم قابل ستایش است .

تبارز روحیه عالی وطندوسی مردم در مجموع کشور نشان داد که ملت لایتجزای افغان اعم از اقوام و ساکنان ولایات مختلف در برابر دشمن تاریخی وملی شان مشترک میباشند .

شورای افغانان مقیم دنمارک هموطنان عزیز را در داخل وخارج کشور مخاطب ساخته و خاطر نشان میدارد که :

تجاوز پاکستان،دسایس ایران،برخورد پرابهام و دو گانه ایالات متحده و شرکا،نیرنگ و جانبداری انگلیس از پاکستان،سونامی بنیادگرای اسلامی و فقدان دولت مشروع و وفادار به منافع ملی،سوال هست وبود افغانستان را قبل از هر وقت دیگر مطرح می سازد .

اساسی ترین راه مقابله با این خطرات ، اتحاد وهمبستگی مردم میباشد که باید بخاطروطن و منافع ملی دایره تفاهم و تقرب ملی را توسعه و بر وحدت ملی [ که حفظ وتداوم افغانستان در گرو آن است ] اتکآ ودر برابر دشمنان تاریخی وملی افغانستان ، صدای متحدانه مادر وطن را رساتر گردانند .

با احترام

شورای افغانان مقیم دنمارک
 
بدون دیدگاه

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما