۲۴ ساعت

05 آوریل
بدون دیدگاه

در باره حادثه خونبار و الم ناک حملۀ تروریستی

تاریخ نشر جمعه ۵ اپریل ۲۰۱۳ هالند

اعلامیه حزب ملی ترقی وطن

در باره حادثه خونبار و الم ناک حملۀ تروریستی ۱۴ حمل ۱۳۹۲ در شهر فراه

۱۴ حمل ۱۳۹۲

   حملات ننگین، جبون تروریستی و انتحاری فاجعه باری که موجب قتل و کشتار جمعی هموطنان بیگناه، اعم از پیر و جوان، زن و مرد و اطفال را فراهم  میسازد، مدت ها است که از جانب اهریمنان و دشمنان سوگند خورده مردم بلا کشیده کشور مان بطور وحشتناک و سخت بیرحمانه انجام میپذیرد .

    به سلسله تداوم وحشتناک عمل قبیح انتحاری، ما شاهد یک فاجعه دیگری در فراه هستیم که از اثر آن حمله خونبار بیش از یکصد تن از هموطنان بیگناه ما زخمی و به تعداد (۴۶)تن کشته بجا گذاشته است که عمدتا افراد بیدفاع ملکی قربانی این عمل شنیع گردیده اند . حزب ملی ترقی وطن حمله خونبار و فاجعه آمیز انتحاری و تروریستی ولایت فراه را به شدت تقبیح و نکوهش نموده، آنرا به سود دشمنان وطن و به زیان مردم زجر کشیده کشور میداند و به این باور است که این اعمال وحشیانه در این مرزو بوم را هیچ گاه مردم و تاریخ کشور ما به یاد فراموشی نخواهد سپرد  ودست اندر کاران حلقات تروریستی از پنجه خشم و نفرت مردم در امان نخواهند ماند و بهای قیمت خون بیگناهان را خواهند پرداخت .

     حزب ملی ترقی وطن با تآثرات عمیق به بازمانده گان عزیزان قربانی این حادثه از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و به شهدای این حادثه  جنت برین و به زخمیان این حادثه شفای عاجل از خداوند بی نیاز آرزو مینماید .

دارالانشای حزب ملی ترقی وطن

 
بدون دیدگاه

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما