۲۴ ساعت

12 فوریه
۱ دیدگاه

تف سر بالا

 تاریخ نشر سه شنبه ۱۲ فبروری  ۲۰۱۳ هالند

محمد زرگرپور

محمد زرگرپور

تف سر بالا
محمد زرگرپور

۱۱ / ۲ / ۲۰۱۳ 

***

کج دهنی اربابان زر و زورو حاکمان تنگ مایه مقابل قلم و قلم بدستان عمر طولانی به اندازه تاریخ بشر دارد. بویژه در کشور ویرانی چون افغانستان ،برخورد و عمل کرد رژیم وقت در برابر اصحاب قلم از جمله نویسنده وشاعر مطرح وطن جناب اقای پرتو نادری نه اولی بوده ونه هم آخری خواهد بود . به برداشت این حقیرآنچه در این اواخر رخ داده اگر غیر آن میشد و شود باید شک می کردبه قلم و اثرات آن در جامعه ، زیرا این قلم وهنر و اندیشه است که هویت ملتی را رقم می زند . زشتی ها را می نمایاند ومروّج خوبی هاست .

جناب استاد پرتو نادری عزیز ! عمل کرد وجود جناب کرزی در کاخ ریاست جمهوری و تیم کارشان ، زوایای مبهمی را روشن ساخت . ایشان اگر با ارای مردم بر اریکه قدرت تکیه داده اند بایدبر دیدگان بسته ملت خویش تاسف خورد ، اگر هم جناب نجفی و یا بقیه زیر بغل او را گرفته باشند که این به حقیقت نزدیکتر است بازهم باید بر این قبیله و سرنوشت محتوم شان خون گریست و از ناله گوش فلک را کر نمود. قدرمسلم آنست که( این شام صبح گردد و این شب سحر شود .) فکر کردم  شاید این سطور ناقص و درهم ، وسیله شود برای ابراز همدردی و هم صدایی با اصحاب قلم و اندیشه ، از جمله جناب نادری عزیز ! هر گونه پلشتی و درشتی در هر گوشه وکنار این کره خاکی که خاطر مبارک اندیشه وری را بیازارد جامعه قلم بدست را آزرده است به همان پیمانه دل گیر و وامدار خواهیم بود چنان که هستیم .

هیچ قلم بدستی تنها نیست همچنان که جناب پرتو نادری تنها نبوده و نخواهد ماند.تعرّض و تجاوز به ساحت مبارک اندیشمندان ، سخنوران و قلم بدستان از هر تبار و قبیله و جا و خاک ، تف سر بالای خواهد بود برصورت خودشان .

محمد زرگرپور


 

یک پاسخ به “تف سر بالا”

  1. admin گفت:

    آقای زرگرپور عزیز ، بازهم مانند همیشه زیبا و خواندنیست . موفق باشید.
    مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما